Wpisz co chcesz wyszukać...

Walk at home – ćwiczenia na nogi i pośladki

Trener 5 lat ago

Dziś mam dla was kolejny pomysł na trening na nogi i pośladki, a jest nim Walk at home, czyli w wolnym tłumaczeniu „spacerowanie w domu”. Jest to trening, który ma 3 rodzaje – pierwszy 1 milę, drugi 2 mile a trzeci 3 mile. To, który rodzaj wybierzecie zależy tylko od was – waszych chęci, wolnego czasu i potrzeb 🙂 To ile schudniecie i ile ubędzie wam cm zależy tylko od was i waszego organizmu.

Średnio przy zestawie 1 milowym spala się 1kg na tydzień, a więc całkiem nieźle 🙂 Wybrany zestaw należy powtarzać codziennie.

Walk at home to trening stosowany przez wiele kobiet na całym świecie. Trening ten doczekał się wielu odmian stworzonych przez różnych trenerów. Ja mam dziś dla was 3 wersje tego treningu na nogi i pośladki: wersję 1 milową – około 21 minut, wersję 2 milową około 33 minuty oraz wersję 3 milową ok. 46minut.

Jak napisałam we wstępnie przy 1 milowej wersji w tydzień gubi się ok 1kg. To ile cm się gubi nie zostało zbadane, więc czekam na informację od was – jakie efekty udało wam się osiągnąć 🙂

Walk at home to dosyć proste ćwiczenia na nogi i pośladki, które polegają na chodzeniu praktycznie w miejscu. Sami jednak zauważycie, że nie jest to zwykły chód, dodaje się tutaj różne dodatkowe ruchy, uatrakcyjniające chodzenie, ale też i zwiększające jego skuteczność.

Jeśli rozważacie chodzenie jako element waszego treningu na odchudzanie to zdecydowanie najlepszym wyborem jest Walk at Home – jest nawet bardziej skuteczny niż Nordic Walking no i nie trzeba wychodzić z domu, więc są to idealne ćwiczenia na nogi i pupę zarówno na pogodę jak i jej brak.

Zapraszam wszystkich do ćwiczenia razem z nami 🙂

Walk at home 1 mila – ćwiczenia na nogi i pośladki

Walk at home 2 mile – ćwiczenia na nogi i pośladki

Walk at home 3 mile – ćwiczenia na nogi i pośladki

  Ćwiczenia na nogi - trening 9 minutowy
  Ćwiczenia na seksowne nogi i pośladki Sylwii Wiesenberg
  Ćwiczenia na nogi cz.2
  Ćwiczenia na szczupłe nogi w 8 tygodni !!!
  Zabójczy trening na nogi - ODWAŻYSZ się?
Oceń artykuł
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...

202 Komentarzy

  1. No to sprobujemy. Dam znac za 2 tygodnie jak sie dzieje z brzuszkiem

    Odpowiedz
  2. do ss – mamy jeszcze cwiczenia na plaski brzuch w tydzień

    Odpowiedz
  3. Do Admina- Nie ma czegos krotszego?

    Odpowiedz
  4. Od jutra zaczynam dam znac po tygodniu jak efekty

    Odpowiedz
  5. musze to wyprobowac 5 kg mniej zaczynam od jutra

    Odpowiedz
  6. Chetnie sprobuje

    Odpowiedz
  7. przetestowal to ktos ?

    Odpowiedz
  8. Ciekawe cwiczenia. Zabieram sie za nie od jutra. Za 11 dni napisze efekty!

    Odpowiedz
  9. do Valentina – tak pomagaja

    Odpowiedz
  10. Zabieram sie za siebie juz rok i nadal nie robilam.. nawet nie probowalam robic zadnych cwiczeń na brzuch tak wiec prosze trzymajcie kciuki, za rowne 10 dni zdam relacje obiecuje :*

    Odpowiedz
  11. do pepe – wszystko jest opisane w artykule

    Odpowiedz
  12. 12:50, niestety u mnie jest to niewykonalne cwiczenie, padam po dwoch probach. Ale w końcu trening czyni mistrza, bede probowac! Wspaniala strona, naprawde podziwiam Admina (Adminke).

    Mam takie pytanie odnosnie cwiczeń z tasma do pilatesu, ktora posiadam. W jaki sposob moge ja wykorzystac? Czy istnieja jakies cwiczenia wyszczuplajace z uzyciem gumy?

    Pozdrawiam!

    Odpowiedz
  13. ciekawe czy to serio pomoze

    Odpowiedz
  14. No to sprobuje, za tydzień podam wyniki c:

    Odpowiedz
  15. ja chyba jednak podziekuje, ale ciekawi mnie czy ktos inny kto bedzie tak cwiczyc,czy w ogole zobaczy efekty, ja jednak zostane przy moim starym zestawie…

    Odpowiedz
  16. Czy te cwiczenia pomoga spalic zbedny tluszcz z okolic brzucha? Wspomne ze wykonuje jeszcze A6W, cwiczenia na uda,lydki,walki pod pachami,talie i kregoslup. Z gory dziekuje za odpowiedź

    Odpowiedz
  17. witam. bardzo chcialabym zaczac te cwiczenia. aktualnie moj laptop jest w serwisie, wiec korzystam tylko z telefonu, ale niestety nie wyswietlaja mi sie te filmy, przy zadnym poscie… moglabys podac mi dokladny tytul filmu?

    Odpowiedz
  18. do andres – tak mozna

    Odpowiedz
  19. czy dzieki temu mozna spalic zbedny tluszczyk ( nie jest go duzo ) ?

    Odpowiedz
  20. do klopsik – Witam,
    postaram sie cos dodac

    Odpowiedz
  21. czy bedzie post o cwiczeniach z mel b?

    Odpowiedz
  22. zaczynam dzisiaj, wlasnie teraz, za 10 dni, powiem wam jak wyszlo

    Odpowiedz
  23. Do Admina-Ile skakac na tej skakance?

    Odpowiedz
  24. Dzisiaj cwiczylam po raz pierwszy. cwiczenia nie sa trudne, raczej srednio zaawansowane, dodam, ze mam raczej slaba kondycje Zobaczymy co bedzie za tydzień, zestaw mi sie podoba ; ) Pytanie do admina, jak bardzo zwiekszy sieefekt, jesli dodam do tych cwiczeń po 200 super brzuszkow i brzuszkow odwroconych oraz pieciominutowe cwiczenia na uda?

    Odpowiedz
  25. czy po cwiczeniu 15 dni nie rozrosna mi sie miesnie nog ?? chodzi mi glownie o to czy moje nogi beda grubsze czy moze troszke wyszczupleja ??

    Odpowiedz
  26. do pytanie – efekt bedzie inny

    Odpowiedz
  27. drogi adminie jakie cwiczenia wykonywac aby po ok. 1 miesiacu miec takie nogi jak pani z filmiku http://www.cwiczenia.org/cwiczenia-wyszczuplajace/zabojczy-trening-na-nogi-i-posladki/ ?? to dla mnie bardzo wazne mam lekka nadwage po ciazy i dosc duzo cm w udach za duzo… dodam ze mam budowe gruszki- prosze o szybka odpowiedz

    Odpowiedz
  28. Do admin: mozna to wykonywac bez skakanki, tylko po prostu sobie skaczac? efekt bedzie taki sam?

    Odpowiedz
  29. do magda – na boczki lepiej dolaczyc specjalnie przeznaczone na nie cwiczenia wyszczuplajace

    Odpowiedz
  30. no to zaczynamy 1 day

    Odpowiedz
  31. czy mozna opisac te cwiczenia po polsku?

    Odpowiedz
  32. Robil ktos te cwiczenia? Rzeczywiscie bylo widac, efekty po 10 dniach?

    Odpowiedz
  33. do admin: Czy te cwiczonka pomoga rowniez pozbyc sie boczkow?

    Odpowiedz
  34. do Olaa – mozesz dalej cwiczyc ten zestaw – nie u kazdego efekty sa widoczne tak szybko.

    Odpowiedz
  35. Pytanie do Admin:
    Wlasnie skończylam robic te cwiczenia na brzuch w 7-10 dni,niestety efektow nie widze,nie wiem dlaczego.Wykonywalam je codziennie 30 minut przez 7 dni,dokladnie tak jak na filmie.Bardzo prosze o odpowiedź.Moze powinnam zaczac robic jakies inne cwiczenia na brzuch?

    Odpowiedz
  36. zaczynam od jutra

    Odpowiedz
  37. Drogi adminie, ile cm moze poleciec z brzuch jak bede robila te cw 10 dni? Plus zero napojow gazownych oraz slodyczy? prosze o pomoc!

    Odpowiedz
  38. witam do admin te cwiczenia sa wspaniale cwiczylam w 10 dni.I zobaczylam efekty czuje ze inaczej i jestem chudsza . Czy po miesiacu bede wazyla 20 kg?

    Odpowiedz
  39. bylam szczesliwa posadaczka piersi rozmiaru D lecz po odbyciu cyklu cwiczeń piersi mi zmalaly do rozmiaru C i nie jestem zadowolona

    Odpowiedz
  40. I serio widac efekty po 10 dniach tych cwiczeń? ;P

    Odpowiedz
  41. Do Admina ogolnie to cwicze 6 razy w tygodniu ( czasem mi cos wypadnie i cwicze 4-5 ) z Mel B 50 min od 19 sierpnia i nic nie schudlam :c. mniej jem i nic.. teraz chcialabym jakies inne cwiczenia robic, czy te cwiczenia bylyby mnie dobre? jesli tak to po 10 dniach zauwazylabym jakies efekt? jak ma to jakies znaczenia to mam 169cm i 72 kg

    Odpowiedz
  42. niema zadnych efektow nawet bzdura

    Odpowiedz
  43. do Nika – nie powinny

    Odpowiedz
  44. Czy od tych cwiczeń moga zmalec piersi ? Bo i tak mam male …

    Odpowiedz
  45. Bez efektu yoyo czy trzeba powtarzac co 10 dni ciagle?

    Odpowiedz
  46. Do admin: a jak ma sie troche wiekszy brzuszek to tk lomorze w 10 dni bo 1 dzien mam za soba i niewiem czy dalej robic

    Odpowiedz
  47. do admina czy to cos pomaga ?

    Odpowiedz
  48. Po 5 dniach widze juz bardzo fajne efekty, mam mniejszy brzuszek na szerokosc wydajemi sie ze rowniez mam mniej. cwiczenia wykonuje sie bardzo przyjemnie i szybko mija to 30 minut. Zobaczymy co bedzie dalej.

    Polecam

    Odpowiedz
  49. Do SS: cwiczenia na brzuch, jesli maja byc skuteczne i przynosic efekty, musza byc powtarzane regularnie przez jakis okres czasu. Nie mozesz oczekiwac, ze uda sie to po zaledwie kilku dniach, wiec odpowiedzia jest- nie, nie ma czegos krotszego.

    Odpowiedz
  50. do Admina: czy moglbys krotko opisac te cwiczenia albo podac link do filmu? Niestety nie chce mi go odtworzyc :/

    Odpowiedz
  51. do julka – 20kg? A ile masz lat i ile wazysz teraz? 20kg to waga dziecka

    Odpowiedz
  52. Czy te cwiczenia naprawde pomagaja i widac efekty czy to tylko tak pisza?Prosze o szybka odpowiedź.:p

    Odpowiedz
  53. do ziomek – to sredni czas, ktory potrzeba – jesli tluszczu jest wiecej czas sie oczywiscie wydluzy

    Odpowiedz
  54. do filipziom – z opinii osob, ktore wykonywaly te cwiczenia wynika, ze pomaga

    Odpowiedz
  55. Hej te cwiczenia naprawde dzialaja nie sa zbyt meczace. Cwiczyc zaczelam 1.09 i efekty juz sa widoczne. Waze 11 kg mniej. Nie moge sie meczyc gdyz mam padaczke lekooporna i zbyt duzy wysilek powoduje atak. Bralam tez chemie na raka. Druga seria. U mnie powoduje to tycie i sie wsciekam. Tak wiec mam 33 lata, ze 102kg przy wzroscie 162 cm schudlam przez 53 dni do wagi 91kg. Nie poddaje sie i walcze dalej mam dla kogo zyc moje dziecko mowi: mama ty jestes piekna gruba i chuda maz powtarza : rob tak bys byla szczesliwa i jestem szczesliwa. Ps. Najgorzej mi idzie ze skakanka :p

    Odpowiedz
  56. hah, zabieram sie!

    Odpowiedz
  57. Mam pytanie sadze, ze sie czesto powtarza ale prosze o odpowiedź czy te cwiczenia musza byc wykonywane codziennie? bo efekty sa w 7 -10 dni jesli bede cwiczyc codziennie a jesli mam czas tylko 3 max.5 razy w tygodniu zeby je wykonywac i jeszcze cwicze z chodakowska.. beda efekty do końca miesiaca? waze ok. 62 kg przy wzr. 171 cm . chce wazyc 55-58 kg. uda mi sie? bo te cwiczenia naprawde mi sie podobaja :* pozdrawiam Admin :*
    p.s. stosuje tez diete

    Odpowiedz
  58. ja juz po pierwszych 10 minutach. narazie jest ok. : )

    Odpowiedz
  59. do Olika – bedzie wtedy mniej skuteczny

    Odpowiedz
  60. Czy mozna podzielic taki trening na kilka ( 4?) czesci i wykonywac go z przerwami czasowymi ?

    Odpowiedz
  61. do admin czy te cwiczenia nie spowiduja ze zgrubna mi nogi?

    Odpowiedz
  62. Ludzie, piersi maleja kiedy sie chudnie i rosna kiedy sie tyje! Albo jedno albo drugie… to tez jest tluszcz i jesli chudniemy maleja i piersi. Ogarnijcie sie.

    Odpowiedz
  63. dzis zaczelam, zrobilam pierwsze pol godz i cieknie ze mnie. Niektorych cwiczeń nie moglam wykonac 20 razy jak na razie.
    A jak szukasz motywacji to spojrz w lustro stojac bokiem i nie wciagaj brzucha, mnie to zajebiscie motywuje.

    Odpowiedz
  64. do Fit-Girl007 – jesli wykonujesz rowniez inne cwiczenia to nie musisz tych robic codziennie. W miesiac na pewno jakies efekty beda

    Odpowiedz
  65. do agaa- nie powinno sie tak stac

    Odpowiedz
  66. Od jutra zaczynam!

    Odpowiedz
  67. do anita – mozesz je ominac po prostu

    Odpowiedz
  68. wykonalam serje cwiczen w 10 dni schudlam 0,5 kg , nie polecam poniewaz nieoplaca sie marnowac czasu lepiej robic po 50 brzuszkuw przez dwa tygodnie po tym schudlam prawie 4 kg polecam brzuszki !

    Odpowiedz
  69. Mozna wykonywac cos zamiast skakania na skakance ? Nie moge tego robic, poniewaz mam problemy z jajnikami (

    Odpowiedz
  70. i jak dzialaja ? xd

    Odpowiedz
  71. jak dla mnie srednio dziala…
    po pierwszym dniu brzuch jakby mi zginal, ale nastepnego dnia zakwasy byly straszne… jestem teraz na 3 dniu i jakby wszystko stanelo, ale nie poddaje sie i robie dalej )

    Odpowiedz
  72. do Marzena – z udami nic sie nie stanie, cwiczenia ze skakanka sa bardziej skuteczne

    Odpowiedz
  73. do chadi92 – sama wybierz te cwiczenia, w ktorych czujesz sie najlepiej

    Odpowiedz
  74. Potrzebuje pomocy i porady jakie cwiczenia najlepiej wykonywac,byzrzucic kilogramy po ciazy.Chce wrocic do swojejwagi sprzed ciazy.W przyszlym roku w wakacje mam slub,poza tym sama na siebie nie moge patrzec.Najwiekszy problem to brzuch pozniej uda.Bede wdzieczna !

    Odpowiedz
  75. Mam pytanie. Czy te cwiczenia naprawde pomagaja? Czy zamiast skakanki oge normalnie skakac? Czy po tych ciczeniach nic mi sie nie stanie z udami? : ) Prosze o szybka odpowiedź. ;]
    Jest to dla mnie bardzo wazne.; )

    Odpowiedz
  76. Boze, od jutra zaczynam. Mam slaba kondycje wiec troche sie boje ze nie dam rady, ale czytajac te komentarze az mam lzy w oczach bo to mnie bardzo motywuje, jak ktos pisze ze pomaga. Trzymajcie kciuki odezwe sie za dwa tygodnie jezeli sie nie poddam i zobaczymy swietna strona.

    Odpowiedz
  77. cwicze juz 3 dzien,nawet czuje sie lepiej. zobaczymy jakie beda efekty po 10 dniach ktos moze juz po cwiczeniach? jak efekty?

    Odpowiedz
  78. Od jutra zaczynam .Nie moge sie doczekac cwiczenia wygladaja fajnie .Dam znac .

    Odpowiedz
  79. Pierwszy raz zamna .Trzymajcie kciuki .Do Admin a nie bedzie problemow jak bede to cwiczyc 5 razy w tygodniu caly czas ?

    Odpowiedz
  80. Drugi dzien za mna .Wszystko boli ale dam rade

    Odpowiedz
  81. do kasia – jeden dzień nie powinien wprowadzic wiekszych zmian na minus w efektach

    Odpowiedz
  82. czy jesli omine jeden dzień zepsuje to efekt? chodzi mi ze np. w poniedzialek wtorek srode robie w czwartek nie i piatek sobote?

    Odpowiedz
  83. mam pytania do admina jezeli waze 66 kg i chcem schudnac zeby ten brzuszek byl mniejszy , nie bylo boczkow to jezeli bede robic te cwicznia schudne do sylwestra ?

    Odpowiedz
  84. ja tez zaczynam

    Odpowiedz
  85. czy mocno zmaleja mi cycki? boje sie, ze beda male i obwisle..

    Odpowiedz
  86. Witam. Czy moglby ktos opisac mi wszystkie cwiczenia po kolei ..co i jak.. bo niestety mam taki internet, ze filmikow ogladac nie moge ;/ Bede bardzo wdzieczna

    Odpowiedz
  87. Od jutra. Trzymajcie kciuki za mnie.:-)

    Odpowiedz
  88. do Paulina- niektorym w ogole nie maleja Moze bedziesz w tej szczesliwej grupie

    Odpowiedz
  89. do Pepko – roznie to wyglada u roznych osob, wiec naprawde ciezko mi powiedziec

    Odpowiedz
  90. Do Admin- Jesli bede robila te cwiczenia przez 5 miesiecy to ile uda mi sie zrzucic kg tak na oko? I ile moge stracic cm z brzucha??? Prosze o szybka odpowiedź

    Odpowiedz
  91. Mam 15 lat i chce zrzucic moj brzuszek. Czy to pomoze zobaczymy, od jutra zaczam Prosze trzymajcie kciuki

    Odpowiedz
  92. Czy jezeli omine cwiczenia ze skakanka co cos sie stanie?

    Odpowiedz
  93. do arbuz – efekt bedzie nieco mniejszy

    Odpowiedz
  94. Do Admin: Witam, mam 15 lat ,45 kg przy wzroscie 160 cm,bardzo szybki metabolizm i niestety zaokraglony (juz) brzuszek… Czy nawet w tym wieku moge wykonywac te cwiczenia? Obecnie robie przysiady na jedra pupe.

    Odpowiedz
  95. Dzisiaj zaczynam. Dam znac o efektach za tydzień

    Odpowiedz
  96. Jezeli zrezygnuje ze skakanki niczym ja nie zastepujac to o ile procent bedzie mniejsza skutecznosc?

    Odpowiedz
  97. Do admin. – Czy wykonujac te cwiczenia, wysmukle takze troche nogi ??

    Odpowiedz
  98. do Ola – nie ma przeciwskazań

    Odpowiedz
  99. do Nika – nie za bardzo

    Odpowiedz
  100. Zaczynam od jutra. Trzymajcie kciuki. dam znac za jakis czas jak efekty.

    Odpowiedz
  101. ja zaczynam teraz trzymajcie kciuki napisze za tydzien

    Odpowiedz
  102. Czy mozna zastapic skakanie proste od tak zwanego rowerku na skakance?

    Odpowiedz
  103. do Tasia – mozna, ale efekt bedzie nieco inny

    Odpowiedz
  104. do admina
    jezeli chce sie pozbyc oponki to jakie czwiczenia powinnam robic????

    Odpowiedz
  105. do Sylkaa- tak beda lepsze

    Odpowiedz
  106. Hejo , chcialam sie zapytac czy jezeli bede robic te cwiczenia 5 razy w tygodniu + raz w tygodniu silownia i 4 razy w tygodniu bieganie (1 godzine) to beda jakies wieksze efekty ? dziekuje za odpowiedź

    Odpowiedz
  107. do lula – cwiczenia na brzuch i cwiczenia na boczki

    Odpowiedz
  108. do admina

    jesli nie potrafie zrobic pompki (chyba cw 2) to czy moge to jakos zastapic ?

    Odpowiedz
  109. do malwina456 – mozesz zrobic 2 razy wiecej damskich pompek a w wolnej chwili cwiczyc normalne

    Odpowiedz
  110. do Admina

    Czy te cwwiczenia przez 7 dni przyniosa widoczny efekt czy tylko minimalny?

    Odpowiedz
  111. do sylwia – to zalezy u kogo

    Odpowiedz
  112. zaczynam ! za kilka dni wstawie zdjecia z reluztatami )) !!

    Odpowiedz
  113. Czy u pietnastolatka beda wieksze efekty?

    Odpowiedz
  114. Witam! Jestem w pierwszym tygodniu ciazy. Czy moge wykonywac te cwiczenia?

    Odpowiedz
  115. do kess – te sa skuteczne i polecam rowniez cwiczenia na plaski brzuch w tydzień

    Odpowiedz
  116. jakie cwiczenia zeby w jak najszybszym czasie zrzucic brzuch do naprawde plaskiego ?

    Odpowiedz
  117. do Donia – dopytaj swojego lekarza prowadzacego

    Odpowiedz
  118. Witam Was drogie Panie, zaczynam od dzisiaj. Dam znac za 10 dni:-)

    Odpowiedz
  119. Czy jezeli cwicze juz drugi ddzień pije jedna szklanke wody i pol litra pepsi dziennie to uda mi sie schudnac i wyrobic miesnie

    Odpowiedz
  120. do Lusi – pepsi i odchudzanie nie ida z soba w parze

    Odpowiedz
  121. Przeciez ta pani nie ma ani idealnie plaskiego brzucha, ani cudownej figury – dlaczego mamy wierzyc, ze te cwiczenia nam pomoga, skoro na nia najwyrazniej nie dzialaja?

    Odpowiedz
  122. Super cwiczenia mysle ze mi pomoga. Na razie jest ciezko,ale daje sobie rade. Najgorzej jest przy skakance kiedy od razu po TAKICH cwiczeniach trzeba skakac. Mam nadzieje ze dotrwam do końca. Innym korzystajacym zycze powodzenia

    Odpowiedz
  123. I dzień za mna. Dla mnie skakanka jest banalna po tych cwiczeniach, najgorsze sa te „cwiczenia” a zwlaszcza pompki. No ale zycze powodzenia, mam nadzieje ze wytrwam

    Odpowiedz
  124. dzisiaj 3 dzień. Nie chce mi sie ale wytrzymam

    Odpowiedz
  125. Hej cwiczyl ktos ? Ile cwiczyliscie ? I wogle jakie efekty ? Jaka do tego dieta ? Bo nie wiem cz wystarczy tylko nie jesc po 17 , pic duzo wody i nie jesc niczego smarzonego ? Plis o odpowiedz :*

    Odpowiedz
  126. widac efektu juz po 7 dniach, male ale widac

    Odpowiedz
  127. a jaka diete sorsowac do tych cwiczeń?

    Odpowiedz
  128. Czy jesli bede cwiczyc to codziennie przez 2 miesiace z czego w weekendy 2razy dziennie moge liczyc na pozbycie sie 12cm z obwodu brzucha (teraz mam 72cm) i czy zwiekszy mi sie wciecie w talii? Prosze o odpowiedź.

    Odpowiedz
  129. Jezeli bede to cwiczyla 2 razy dziennie to efekty bedzie widac szybsze i przede wszystkim lepsze, czy to w sumie bez roznicy? )

    Odpowiedz
  130. Ile kalorii idzie spalic cwiczac to?

    Odpowiedz
  131. Jak ja czytam wasze komentarze,ze przy wzroscie 169cm wazycie 72kg. to jestem zdziwiona,bo mi sie wydaje ze duzo waze przy tym wzroscie .(a waze 50 kg.)

    Odpowiedz
  132. Ogladajac ten filmik mysle,ze rzeczywiscie pomaga. Po takim treningu miala cala mokra koszulke a to plus bo spalasz ten brzuch i o to chodzi. 🙂

    Trzeba probowac. 😀

    Trzyma za wszystkich kciuki. 😉

    Odpowiedz
  133. Pytanie do admina: Jak mam 165 cm wzrostu i waze 51 kg to tak po ilu dniach/miesiacach bede wazyla 40 kg ?

    Odpowiedz
  134. Do Admin:
    Witam zastanawiam sie czy aby uzyskac szybszy efekt lepiej polaczyc te cwiczenia z Mel B cardio czy z cwiczeniami, ktore tutaj sa „walk at home” chyba tak sie nazywaja? Ciagle szukam czegos co da szybki efekt, bo chcialabym sie wyrobic do wakacji, a w ciagu dnia mam malo czasu

    Odpowiedz
  135. do chuuda – masz odpowiednia wage

    Odpowiedz
  136. Robi to roznice czy sie skacze ze skakanka czy bez? Mam w mieszkaniu za malo miejsca na skakanie ze skakanka ;//

    Odpowiedz
  137. Czy te cwiczenia, lub cwiczenia Mel B. pomoga na bryczesy?

    Odpowiedz
  138. do Kisielek – proponuje Mel B

    Odpowiedz
  139. do Olciaa – przy skakance pracuje wiecej partii ciala

    Odpowiedz
  140. czesc witam wszystkich uczeszczajacych na tej stronie mam pytanie? Czy morzna nie skakac na skakance tylko bez skakanki i robic te cwiczenia

    Odpowiedz
  141. do mielonka- skakanie bez skakanki nie daje takich samych efektow

    Odpowiedz
  142. Mam prosbe, czy moglby je ktos opisac?

    Odpowiedz
  143. Polecam serdecznie! Niestety nie mialam skakanki, wiec zamiast skakania robilam dodatkowa serie cwiczeń. Robilam rowniez krazenia bioder (20-30 min). Efekty rewelacyjne W ciagu 2 miesiecy -15 cm w biodrach zycze duzo motywacji i osiagniecia celu!

    Odpowiedz
  144. cwicze juz 10 dni. Ale efektow nie widze ani sie wazac ani sie mierzac. Albo wykonuje te cwiczenia nie tak jak trzeba, albo to kompletna bzdura!!

    Odpowiedz
  145. Przeczwiczylem cale 10 dni wykonujac cwiczenia tak jak na filmie i w rezultacie 11 dnia stanalem na wage i nie schudlem ani kilograma . Nie polecam .

    Odpowiedz
  146. Mi te cwiczenia nie pomogly, chociaz wykonywalam je sumiennie i dokladnie jak zadne inne. Jedynie co zyskalam to +1 cm w lydkach :/

    Odpowiedz
  147. Mam problem bo chociaz do swojego wzrostu dobrze waze to mam odstajacy brzuszek. Chcialam odtworzyc filmik z cwiczeniami ale sie nie odtworzyl . Moglbys/moglabys przeslac mi instrukcje na meila ania.bykowska12@wp.pl? Bede ci dozgodnie wdzieczna.
    Pozdrawiam

    Odpowiedz
  148. Zaczynam dzisiaj, trzymajcie kciuki .

    Odpowiedz
  149. Dzień dobry mam pytanie do was bo nie wiem czy zaczac te cwiczenia Spalilyscie cos kalorii po tych cwiczeniach ?

    Odpowiedz
  150. Dziala! 12dni -6kg !
    Polecam z calego serca. cwiczac rzetelnie,efekt murowany. Jazda rowerem i silownia przez ostatnie dwa miesiace nic mi nie daly. Bylem zrozpaczony bo wazylem 130kg , dzisiaj juz 124
    Wielkie dzieki dla ADMINA.

    Odpowiedz
  151. zaczynam , mam nadzieje ze wytrwam

    Odpowiedz
  152. Czy moge wykonywac te cwiczenia z cwiczeniami na nogi w jednym treningu?

    Odpowiedz
  153. Da sie zrobic
    Normalnie zaczelabym a6w ale 7 lipca wyjazd na santa cruz, wiec zabieram sie do pracy !
    Napisze jak skończe

    xoxoxoxoxo

    Odpowiedz
  154. do Izaa68 – tak mozna

    Odpowiedz
  155. Ciezkie cwiczenia, ale mysle, ze wykonalne.
    Mam nadzieje, ze niedlugo bedzie widac efekty.
    Pozdrawiam i zycze powodzenia xx

    Odpowiedz
  156. „Zaczynam od jutra” – hahah tez sobie tak wmawialam
    Gratuluje tym, ktorym sie udalo. Jestem z was dumna! ; P

    Odpowiedz
  157. nie moge sie doczekac jutra ^.^

    Odpowiedz
  158. do Admin
    Gdy bede wykonywala te cwiczenia 10 dni to beda efekty? + do tego cwiczenia-odchudzajacecwiczenia-spalajace-tluszcz-i-poprawiajace-metabolizm ?
    z gory dziekuje za odpowiedz

    Odpowiedz
  159. do Misia – tak powinny byc efekty

    Odpowiedz
  160. Dam znac po tygodniu + dieta 1200 kcal przez tydzień = okolo 6 kg mniej ;]

    Odpowiedz
  161. Opiszecie te cwiczenia, bo nie odtwarza mi filmu, prosze

    Odpowiedz
  162. do Admina: jezeli waze teraz 55 kg, po ilu dniach/miesiacach wykonywania tych cwiczeń oraz http://www.cwiczenia.org/cwiczenia-na-uda/cwiczenia-na-wewnetrzna-czesc-ud/ i http://www.cwiczenia.org/cwiczenia-na-uda/cwiczenia-na-uda-w-5-minut/ bede wazyla 40 kg? bardzo prosze o odpowiedź

    Odpowiedz
  163. Ja zaczynam od jutra zobaczymy czy po tygodniu bedzie jakis efekt, tak samo zaczynam cwiczenia na uda aby je wyszczuplic dajcie znac czy u kogos sa efekty

    Odpowiedz
  164. do talala -sznurkiem

    Odpowiedz
  165. Jezeli nie mam skakanki moge ja zastapic czyms innym?

    Odpowiedz
  166. do Agata – nie da sie tego od tak okreslic – wszystko zalezy od tego jak twoj organizm bedzie reagowal na cwiczenia

    Odpowiedz
  167. To nie sa proste cwiczenia,chyba ze dla osob szczuplych lub takich ktore juz kiedys cos cwiczyly.Samo zrobienie zwyklych pompek czy wyginanie ciala w pozycji bocznej na wyprostowanej rece to duzy wysilek np.dla mnie jako osoby otylej(170/91kg)Nawet ta kobieta ktora jest zaprawiona w boju sapie z wysilku.Ale zawsze sprobowac mozna.

    Odpowiedz
  168. lal. Ale sie zmotywowalam! Troszeczke boje sie skakanki, poniewaz nie chce miec duzych lydek, jednak napisze za tydzień

    Odpowiedz
  169. do Admin- czy przez te cwiczenia zrobia mi sie masywniejsze lydki?

    Odpowiedz
  170. Mam 14 lat wzrost 169cm i wage 56kg, czy sadzisz, ze jest źle

    Odpowiedz
  171. skoki na skakance mozesz zamienic czym innym jak najbardziej, ale jest warunek -> cwiczenie to ma Ci to podniesc tetno (tak najlepiej widac efekty przy cw na mm brzucha) co do cw – osoba ktora pierwszy raz wykonuje wiekszosc z tych cwiczeń narazona jest na nieprawidlowe ich wykonywanie, a co za tym idzie brak efektu (a nawet i niepotrzebne bole np. w odc. ledźwiowym kregoslupa)… poza tym wykonujac codziennie ten sam zestaw cw organizm przyzwyczaja sie do niech i nie przynosza one tak szybkich efektow dlatego jestem zwolenniczka urozmaicania sobie treningow, np. dzień 1 30 min. rower stacjonarny czy normalny + 20 min. zestaw cw na cale cialo, dzień 2 45 min. biegania, dzień 3 – plywanie, dzień 4 „rowerek” + cw na brzuch w interwalach (jak wyzej). Uwazam, ze cos takiego jest znacznie lepsze i szybciej zrzucisz przyslowiowa opone. Powyzszy zestaw uwazam dla Pań tudziez Panow majacych kontakt z „ruchem” a nie dla kogos kto chce zrzucic szybko 5 kg…

    Odpowiedz
  172. @malolata: raczej nie powinny

    @aga513#: jest super

    Odpowiedz
  173. swietne cwiczenia. Na pewno skorzystam

    Odpowiedz
  174. a moze jakies cwiczenia na brzuch dla otylych dalo by sie zalatwic?

    Odpowiedz
  175. do jufi – poprosze o post na forum w dziale PROsBY

    Odpowiedz
  176. Ludzie sluchajcie jesli myslicie , ze schudniecie w 7 dni to sie zawiedliscie i to bardzo. Po pierwsze aby schudnac najlepiej biegac + inne cwiczenia zalezny gdzie kto ma tluszcz najlepiej cwiczyc 30-60 min dziennie. Po drugie jesc tylko zdrowo i nie za duzo zero slodyczy czy fast food , jemy tylko sniadanie(duze 500 kcal), Obiad(2 dania 10001500 kcal) i kolacja(mala przed godzina 19:00 200/300 kcal)efekt po 30 dniach ale trzeba wsiasc pod uwage, iz jak cwiczymy to budujemy miesnie dlatego nie zawsze widac efektu na wadze zalozmy, ze ktos wazy 72kg biegajac moze on spalic w ciagu miesiaca 2kg i wazy 70kg ale widac,ze ma juz wieksze miesnie i spalil tluszcz.

    Odpowiedz
  177. lal na razie cwicze 2 dzień i juz nie mam sily podziwiam

    Odpowiedz
  178. Do Admin
    Czy mozna wykonywac jakies inne cwiczenia zamiast skakania na skakance?

    Odpowiedz
  179. zaczynam od dzisiaj, mam nadzieje ze dam rade, yrzymajcie kciuki

    Odpowiedz
  180. witam .
    ja cwicze ten zestaw od 20.11.2014 i do dzisiaj 3 cm w bokach mniej mam i dwa kilo polecam te cwiczenia. sa ciezkie idzie sie napocic ale warto

    Odpowiedz
  181. do ola2000 – dla pelnego efektu powinna byc skakanka, ale mozesz ja pominac lub dodac inne wybrane przez siebie cwiczenia, albo tez zwiekszyc ilosc pozostalych – wybor nalezy do ciebie

    Odpowiedz
  182. Za chwile zaczynam pierwsza serie, dam znac za dokladnie 10 dni!

    Odpowiedz
  183. czy moglibyscie te cwiczenia opisac? film mi sie nie laduje, wiec bylabym wdzieczna

    Odpowiedz
  184. Widze juz drugi dzień. zamiast skakanki skacze i ruszam rekami. Moze byc?

    Odpowiedz
  185. Zamiast skakanki moge po prostu ruszac rekami?

    Odpowiedz
  186. do jankaszklanka – mozesz, ale nie jest to ten sam efekt

    Odpowiedz
  187. Mam 164cm wzrostu i waze 59.4. Chce schudnac okolo 10kg. Chcialabym aby ktos opisal jakie (i czy w ogole) widac efekty po tych cwiczeniach.
    Bylabym wdzieczna

    Odpowiedz
  188. Mam 170cm wzrosu i waze ok. 55 kg, a moj brzuch to totalna porazka w porownaniu z nogami, wiec szukam jakis sprawdzonych cwiczeń na te katastrofe 😛 Ale najpierw chyba musze nauczyc sie skakac na skakance haha No to jedziemy! Za 10 dni postaram sie napisac co i jak sie zmienilo!
    Buźki :*

    Odpowiedz
  189. Daze do wymarzonej sylwetki ale niestety dalam rade tylko 20 min, – dalej nie dalam rady . ALE TRENING CZYNI MISTRZA , wiec mam nadzieje ,ze do wakacji osiagne cel <3

    Odpowiedz
  190. Do Admina czy przy wzroscie 145cm waga 49 kg to za duzo?czy cwiczac to codziennie przez miesiac wyszczyple swoj brzuch(dla mnie jest dosc duzy) spale tluszczyk i celult? Prosze o szybka odpowiedź. Z gory dziekuje. Ps. Mam 14 lat.

    Odpowiedz
  191. nie podoba mi sie, zbyt trudne te cwiczenia a pompki dla mnie niewykonalne…

    Odpowiedz
  192. do andziku – zerknij w dzial kalkulatory wagi – kalkulator BMI

    Odpowiedz
  193. ja juz te cwiczenia robie 2dzien i jestem zadowolona jak narazie zrzucilam 1kg a to dopiero po jednym cwiczeniu … obecnie wykonuje je drugi raz

    Odpowiedz
  194. Fajny filmik! Jako jedyny z wielu jaki widzialam i widac ze dziewczyna sie meczy.. (mokra koszulka) takze widac ze cwiczenia dzialaja, ale czy beda efekty? Zobaczymy

    Czas zaczac cwiczenia i przejsc na diete

    Jaki bedzie efekt to wam napisze tak po miesiacu ; )

    Nie poddawajcie sie i trzymam za was kciuki. :p

    Odpowiedz
  195. do andziku – 49 kg to za duzo jak na taki karlowaty wzrost ;p mam 168 i waze 49 kg wiec ;p takze mam 14 lat

    Odpowiedz
  196. Bardzo trudne sa niektore cwiczenia, zwlaszcza dla osob otylych i ktore nigdy nie cwiczyly, nie umiem pompek zrobic. Ja mam bardzo duzy brzuch.

    Odpowiedz
  197. Mam 13 lat ,waze 39kg przy wzroscie 164cm. Szukam cwiczeń ktore w bardzo krotki czas pozwola mi uzyskac wyrzeźbiona sylwetke. Jesli ktos robi te cwiczenia niech da znac czy one rzeźbia brzuch ????

    Odpowiedz
  198. Witam, mam 14 lat i waze 63kg przy wzroscie 164. Chcialabym jak najszybciej zrzucic zbedny tluszczyk z brzuszka, a troche go jest. Do wakacji chcialabym osiagnac zadawalajaco sylwetke, bo wstyd pokazac sie gdziekolwiek z takim brzuszkiem. Czy z tymi cwiczeniami osiagne jakiekolwiek efekty? ????

    Odpowiedz
  199. Czy beda jakies efekty jesli ktores z cwiczeń bedzie wykonywane niepoprawnie ?

    Odpowiedz
  200. do Qlkaa – wiele osob jest bardzo zadowolonych z efektow jakie daly im te cwiczenia

    Odpowiedz
  201. Do Kamil- jesli juz tak bardzo znasz sie na zdrowiu to prosze:
    – najzdrowiej jest jesc 5 posilkow dziennie i to chyba wie kazdy -_-
    -bieganie to spalanie kalorii i budowanie miesni nog w szczegolnosci a kazdy mowi tu o brzuchu
    -jesli wykonujemy te cwiczenia bierzemy pod uwage ze zbudujemy miesnie brzucha i tym samym go WYSZCZUPLIMY
    -nie wiem nie robilam tych cwiczeń ale sprobuje ale ludzie mowia ze meczace dlatego daje efekty
    Pozdrawiam trener fitness

    Odpowiedz

Napisz komentarz

Twój adre e-mail nie będzie widoczny. Pole wymagane oznaczone są gwiazdką (*)